: A Good Old Fashioned Orgy

Hva skjer når gjengen med umodne trettiåringer skal ha sin aller siste ”harryfest”? Jo da, her skal det arrangeres orgie, noe som så visst kan by på morsomme komplikasjoner når det kun er gode venner involvert.
Komedie
A Good Old Fashioned Orgy

Den bortskjemte rikmannssønnen Eric er kjent for sine sagnomsuste, storslagne fester i sitt fars (Don Johnson!) sommerhus i Hampton. Han og kompisgjengen har levd et bekymringsfritt slaraffenliv siden high school, nå er de i begynnelsen av trettiårene og faren har bestemt seg for å selge huset. Før de bekymringsfrie dagene er over, har Eric bestemt seg for å arrangere en siste uforglemmelig fest – tema: Orgie!

Fra før har han bl.a. arrangert Star Wars- og bondetamp-fest, men den siste festen må toppe dem alle. Det bør ikke overraske noen at hans orgieforslag møtes med en smule skepsis fra vennegjengen. Men noget motvillig klarer han å overbevise dem all. Skepsisen vår var ikke mindre da vi så coveret, her lå alt til rette for nok en kjedelig og forutsigbar amerikansk ungdomskomedie – men filmen overrakser stort. Manuset byr på en relativt interessant og sjarmerende vennegjeng, som faktisk minner om den brogete kretsen i Fire bryllup og en gravferd, mens (sex)humoren er på nivå med American Pie. Tidvis svært morsom og sjarmerende, med et riktignok ”enkelt” plott og en overraskende slutt. Pinlig morsom! Filmen nydes best med en promille på 1,5.

Intet bonusmateriell men en meget god lyd- (dts-HD) og billedkvalitet.

• Release: 29. august 2012
  • Regi: Alex Gregory