Får ikke logget inn

Her er en liste over mulige og de vanligste grunnene til at innloggingen feiler.

 

Har du forespurt nytt passord?

Sjekk spam mappen din , eposter kan fort havne der.

Skrivefeil i din epost adresse?

Sjekk at din epost  adresse er skrevet korrekt.

Registrert med gmail.no?

… men du forsøker å logge på med gmail.com?

Logger du inn med korrekt e-post adresse?

Det kan fort hende du har registrert en konto med en annen epost

enn den du prøver å logge på med. Jobbmailen kanskje?

Hvordan logge på med E-post

Når du registrerer konto hos oss vil du motta ett passord på E-post.

Dette bruker du første gang du logger på, etter det kan du enkelt endre ditt passord her. 

Når du logger på skriver du først inn din E-post. Og så inn ditt passord.

Klikk på Brukeikonet i toppfanen.

Da får du opp påloggingsmenyen.

Hvordan logge på med E-post

Når du registrerer konto hos oss vil du motta ett passord på E-post.

Dette bruker du første gang du logger på, etter det kan du enkelt endre ditt passord her. 

Når du logger på skriver du først inn din E-post. Og så inn ditt passord.

Klikk på Brukeikonet i toppfanen.

Da får du opp påloggingsmenyen.

Hvordan logge på med Vipps

Klikk på Brukeikonet i toppfanen.

Da får du opp påloggingsmenyen.

Trykk så på denne knappen:

 

 

Alle som har Vipps kan også logge inn med Vipps. Du trenger bare å huske telefonnummeret ditt og bekrefte i appen. Velger du å bli husket i nettleseren, vil du senere kunne gjøre registrering og logge inn uten å måtte bekrefte dette i appen.

Med Vipps Logg inn slipper du legge inn informasjon som nettsteder ofte spør etter; navn, e-post, telefonnummer og adresse. I stedet deler du enkelt informasjonen du har i Vipps-profilen din.

Første gang du logger på med Vipps må du bekrefte eposten din. Dette gjør du for å koble din Lyd & Bilde konto opp mot Vipps.

Hvordan logge ut

Du kan logge ut ved å klikke på Meny knappen øverst i toppfanen og så på knappen Logg ut eller du kan logge ut via mine sider. Klikk så på Logg ut fanen i venstre meny.

Abonnementspriser

Gjeldene abonnementspriser finner du her.

Hvordan bestille abonnement

Du bestiller abonnement ved å gå hit.

Her kan du velge forskjellig lengde på ønsket abonnement. 1 måned, 6 måneder eller 12 måneder.

Hvordan bestille magasinet

Ønsker du å bestille magasinet i 6 måneder (6 utgaver) klikk her. 

Ønsker du å bestille magasinet i 12 måneder (11 utgaver) klikk her. 

Hvordan bestille dagspass

Klikk her for å bestille dagspass. 

Dagspass har en varighet på 24 timer. Og kan bestilles så mange ganger du selv ønsker.

Hvorfor mottar jeg betalingspåminnelse/inkassovarsel når jeg allerede har betalt? (Print)

Dette skyldes vanligvis at innbetaling og varsel kan ha krysset hverandre. Faktura var derfor ikke registrert betalt da påminnelse ble sendt ut. Dersom du har betalt, kan du se bort ifra mottatt  påminnelse.

Magasinet jeg mottatt er ødelagt/Ikke mottatt siste utgave (Print)

Dersom du har mottatt et magasin som er skadet eller inneholder feil, eller ikke har mottatt siste utgave av magasinet. Sender du oss en melding om dette via kontaktskjemaet. Det vil da bli opprettet en reklamasjon.

NB! Husk å oppgi ditt abonnementsnummer.

Hvordan endrer jeg min adresse? (Print)

Du endrer din adresse enkelt via MinSide eller ved å sende oss adresseendringen via kontaktskjemaet.

NB! Husk å oppgi ditt abonnementsnummer.

Hvor er mine sider

Du finner tilgang til din konto ved å klikke på Meny Knappen i toppmenyen og så på knappen Min side.

Hvordan endre passord

Etter du har logget på, kan du enkelt endre passord ved å gå inn på mine sider og klikke Konto & passord.

Du må taste inn ditt nåværende passord først og så passordet du ønsker å bruke 2 ganger.

Oversikt over mine bestillinger

Finner du inne på mine sider. Klikk på fanen Bestillinger . Her ser du oversikt over ordre du har gjort.

Oversikt over mine abonnement

Finner du inne på mine sider. Klikk på fanen Abonnement .

Her ser du hvilke abonnement du har som er aktive til en hver tid.

Har du dagspass ser du hvor lang tid som gjenstår av dagspasset.

Hvordan stoppe aktivt abonnement

Gå inn på mine sider. Klikk på fanen Abonnement .

Under fanen “Abonnement” på MinSide kan du velge å stoppe ditt abonnement. Når du trykker her, vil du umiddelbart motta en bekreftelse.

Du kan ved å trykke på samme sted enkelt re-aktivere ditt abonnement.

Er du print abonnement? NB! Husk å oppgi ditt abonnementsnummer ved oppsigelse via kontaktskjema.

Abonnementet er aktivt ut perioden du har betalt for selv om du klikker kanseller.

Kan jeg få faktura?

Vi sender ikke ut faktura, men du kan gå inn på mine sider og trykke på Bestillinger,

velg ordre og så kan du trykke på knappen “Skriv ut” som du finner i bunn.

Jeg får ikke lest + artikler

Sjekk at du er logget inn. Om du ser navnet ditt i toppmenyen er du pålogget.

Dersom du ser dette ikonet, er du ikke pålogget.

Om du har logget det på, men fortsatt får beskjed om å logge inn sjekk at du har et aktivt abonnement.

Dette gjør du inne på mine sider.

Hvordan legge til artikkel som favoritt

Klikk på knappen “Legg til som favoritt”. 

Denne finner du i bunnen av alle artikler.

Dine favoritter finner du ved å klikke på Meny knappen i toppmenyen og så knappen “Mine favoritter”.

Hva betyr karakterene

Alle produkter som testes gis én samlet karakter fra 1-6 stjerner:

  • 1 stjerne: Løp… i motsatt retning!
  • 2 stjerner: For mange svakheter for en anbefaling
  • 3 stjerner: Ikke uten kvaliteter – de er bare veldig få
  • 4 stjerner: Absolutt godkjent, men med forbehold
  • 5 stjerner: Svært bra på det aller meste – klar anbefaling
  • 6 stjerner: Blant det aller, aller beste i sin klasse

Produktene deles inn i følgende kategorier:

  • Basic: Budsjettklasse, de rimeligste produktene i sin klasse
  • Premium: Et mer påkostet produkt med høyere ytelse
  • High-end: De råeste produktene, der prisen ikke spiller noen rolle

Vi deler (evt.) ut følgende ikoner:

  • Spesielt anbefalt: «Editor’s Choice» – Spesielt bra til prisen, eller med spesielle kvaliteter som skiller seg ut
  • Beste kjøp: Produktet med best ytelse i forhold til pris, gjerne vesentlig lavere pris enn tilsvarende konkurrenter
  • Best i test: Testens aller beste produkt innenfor testkriteriene

Bestill abonnement

Bli abonnent og få tilgang til ALT innhold på lydogbilde.no. Inkludert vårt test arkiv på over 6.000 tester! For oversikt over våre ulike abonnementer og bestilling, klikk her.

Hvorfor kjøpe abonnement på Lyd & Bilde?

Du får full tilgang på lydogbilde.no, hele døgnet hvor enn du er så lenge du er online. Som abonnent har du tilgang til hele vårt test arkiv på over 6.000 tester, og kan alltid ta kvalifiserte valg i hvilke produkter du bør/ikke bør kjøpe.

I tillegg vil vi kontinuerlig holde deg oppdatert rundt hva som skjer innenfor bransjen, med nyheter, videoreportasjer, kommentarer, guider og råd & tips – samt underholde deg!  Kun enkelte artikler vil være tilgjengelig for de uten abonnement. De fleste av våre nyheter og saker ligger bak betalingsmuren.

Lyd & Bildes mål er å alltid gi aktuell kunnskap til deg som søker ekspertråd om lyd- og bildeprodukter. I tillegg får du rabatt på utvalgte produkter i vår Fordelsklubb. Det skal lønne seg å være abonnent på Lyd & Bilde.

MinSide

Som Lyd & Bilde-abonnent  kan du enkelt administrere ditt eget abonnement via MinSide.

Få full oversikt over ditt abonnement, gjør enkle endringer, bytt passord,  se siste ordre, oppgradere/endre ditt abonnement og evt. stopp.

Kontakt oss

Kontakt oss via vårt kontaktskjema nederst på siden. Besvares mandag-fredag.

Spørsmål og svar 

Ofte stilte spørsmål og svar finner du her.

Kjøps/abonnementsvilkår

Våre abonnementsvilkår finner du her.

Finner du ikke svar på det du leter etter?

Kontakt oss via kontaktskjemaet under. NB! Husk å oppgi abonnementsnummer dersom du abonnerer på vårt printutgave.