Bil & El-kjøretøy Data Sport & Trening Gaming Mobil Smart Home Teknologi

Nyhet

Segway-Ninebot eKickScooter E2 Pro D

Kraftig elsparkesykkel med 35 kilometers rekkevidde, og som du kan finne med mobilen

Skrevet av / 11.11.23 - 11:11
Segway-Ninebot eKickScooter E2 Pro D

Elektriske sparkesykler har blitt et vanlig innslag i bybildet, og uansett hva man måtte mene om dem, blir det stadig vanligere å eie en selv. Til korte avstander er de utvilsomt det mest praktiske og billige transportmiddelet.

Foto: Segway-Ninebot

Nå lanserer Segway-Ninebot sin nyeste modell eKickScooter E2 Pro D, som har en rekke smarte funksjoner. Den er for eksempel sporbar via Apples Finn-nettverk, slik at du kan lokalisere den elektriske sparkesykkelen på iPhone, iPad og Mac. For daglig bruk har den en egen app der du kan se tidligere turer, overvåke batteriet og justere kjøreinnstillingene.

Les også El-sparkesykkel i tungvektsklassen Segway KickScooter P65 er laget i klippesolid kvalitet, og leverer en fremragende kjøreopplevelse og høy sikkerhet. Men den er stor, tung og dyr, og er derfor kun for de aller mest dedikerte.

Elsparkesykkelen har også et intelligent Traction Control-system som reduserer faren for å skli på glatt underlag eller grus, noe som ofte kan være et problem. Den har også innebygde blinklys for å unngå ulykker i bytrafikken, noe vi hyller. For økt komfort og mindre vedlikehold har den også store 10-tommers slangeløse dekk.

Foto: Segway-Ninebot

Når det kommer til ytelsen, har den et batteri på 275 watt som skal gi en rekkevidde på opptil 35 kilometer i 20 km/t (Standard- og Sport-modus). Den burde heller ikke miste pusten i bakker, ettersom bakhjulsmotoren på 720 watt skal kunne klare en stigning på opptil 18 prosent.

Pris og tilgjengelighet

Segway-Ninebot eKickScooter E2 Pro D forventes å være på lager innen slutten av året, sannsynligvis før jul vil vi tro, og har en veiledende pris på 4 699 kroner.

Flere tester av elektriske sparkesykler

Jonas Ekelund
(f. 1969): Journalist og nyhetsredaktør. Jonas har jobbet for Lyd & Bilde siden 2007 med det meste som kan kalles bærbart. Det vill si mobiler, trådløse høyttalere og hodetelefoner. Iblant kommer testingen inn på kollegaenes områder innenfor multiromslyd, hjemmekino og foto. Han startet sin bane som teknikkjournalist på IDG og skrev blant annet for PC för Alla, Internetworld og det som senere ble M3.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Polestars raskeste bil er en drøm på langtur

Tesla-batterier: - Degraderes knapt

Ammoniakkmotor truer elbilene

Enden på visa for Fisker?

Firkantet sjarmklump

Familie-luksusbilen går som ei kule

Mektig imponerende debut

Nytt infotainmentsystem og opp til 600 km rekkevidde

Skulle hente sin Cybertruck - måtte på akutten

Batteridrevet plentraktor fra Husqvarna

Hybrid elsykkel laget for Norden

Model Y og Model 3 blir billigere

Scroll to Top