Bitch Slap

enge leve B-filmen! Bitch Slap er definitivt en film man ikke skal ta seriøst, den er en hyllest til explotationfilmgenren fra 1960- og ’70-tallet.

Lenge leve B-filmen! Bitch Slap er definitivt en film man ikke skal ta seriøst, den er en hyllest til explotationfilmgenren fra 1960- og ’70-tallet. En filmgenre som fremhever sterke, selvstendige kvinner med enorme pupper, et hat mot menn og herlig absurd, overdrevet action mikset med en god dose komikk. Ikke minst var Russ Meyer ledende innenfor genren, med filmer som Vixen!, Mondo Topless og ikke minst Faster Pussycat! Kill! Kill! som Bicth Slap trekker store veksler på.

Historien er fullstendig underordnet, det er kvinners store bryster, hardtslående action og skyteglade, lettkledde piker alt dreier seg om. Vi følger de tre sexbombene Trixi, Hel og Camero i det de ankommer en campingvogn midt ute i den gudsforlatte ørkenen. De er på jakt etter diamanter til en verdi av 200 millioner $, og lar ikke noe komme i veien for dem. Bitch Slap vil du enten hate eller elske, hvis du først godtar den absurde og overdrevne fortellerstilen vil du få halvannen time med stor underholdning og en overdose av fantastiske gigantpupper. Eneste vi finner å trekke for er at vi etter hvert får en overdose av alt vrøvlet, filmen burde vært klippet 15-20 minutter kortere.

Flott billed- og lydkvalitet. På kjøpet får du en mengde bonusmateriell, bl.a. en underholdende og informativ bakomfilm på hele halvannen time, en mengde intervjuer, minidokumentarer, teaser, trailers og utelatte scener.

• Release: 27. januar
  • Regi: Rick Jacobson
  • Med: Erin Cummings, Julia Voth, America Olivo, Ron Melendez, William G. Lee