Du kan fremdeles laste den ned i iTunes, singelen koster 12 kroner og da er du med på å donere penger til (Product) RED-kampanjen, som Apple har vært med på siden 2006.
Siden starten i 2006, har Apple bidratt med over $65 millioner (Product) RED-kampanjen, med salg av røde iPods, og røde iPhone og iPad etuier.
Apples sjefsdesigner, Jonathan Ive, har blant annet samarbeidet med designeren Marc Newson og designet produkter som er auksjonert bort og er omsatt for over $13 millioner, til inntekt for (Product) RED-kampanjen.
Blant annet dette unike Leica-kameraet.
Her kan du se promovideoen til U2s singel, Invisible:
Les videre med LB+
Stoppes automatisk
Full tilgang 1 uke uten bindingstid!
Tilgang til ALT innhold i 1 UKE!
Populær
LB+ Total tilbud - Første mnd KUN 79,-
Tilgang til ALT LB+ innhold
Spar mest!
LB+ total 12 måneder
Tilgang til ALT innhold i 12 måneder
Kun 89 kr/uke
Med et LB+ får du:
- Tilgang til mer enn 7800 produkttester!
- Store rabatter hos våre samarbeidspartnere i LB+ Fordelsklubb
- Ukentlige nyhetsbrev med siste nytt
- L&B TechCast – en podcast av L&B
- Magsinet digitalt – ny utgave hver måned
- Deaktiver annonser
- L&B+ Video – bli med L&B redaksjonen behind the scenes, på de store tech-messene og mye mer!