Mens noen av oss til stadighet sitter og rydder opp i vennelista på Facebook, kan andre simpelthen ikke få nok venner på det sosiale mediet.
Budweiser har funnet ut en måte å øke vennelista på, med et nytt ølkrus av den høyteknologiske sorten. Kruset er rett og slett kalt The Buddy Cup, og huser en microchip som integreres med Facebook-kontoen til brukeren. Når kruset klasker inntil et annet identisk krus i et ”skål!”, blir de to brukerne automatisk venner på den sosiale tjenesten.
De nye ølkrusene skal brukes på større evenementer sponset av Budweiser, i et forsøk på styrke merkenavnet enda mer.
Kanskje folk finner teknologien så kul at de glemmer den forferdelige smaken…
Aktuelle tilbud
Prisguiden.no er en kommersiell partner av lydogbilde.no. De leverer prisvarsling, produktinformasjon og oppdaterte priser.
Kommentarer
Velkommen til Lyd & Bildes kommentarfelt. Vi vil gjerne vite hva du mener. Hold deg til temaet og vær saklig, så slipper vi å moderere innlegg. Andre spørsmål eller synspunkter rettes til redaksjon@lydogbilde.no.