TESTER Bil & El-kjøretøy Data Sport & Trening Gaming Mobil Smart Home Teknologi
KJØP LB+ Total 1 uke uten bindingstid!

Slik burde Samsung selge seg selv

Designer og blogger Aziz Firat er lut lei av Samsungs litt diffuse image, og har gitt den koreanske produsenten en kraftig "makeover".

Av / 11.08.14 - 14:38
Slik burde Samsung selge seg selv

Hollandske Aziz Firat er grafisk designer og over gjennomsnittet opptatt av teknologi. Han har sett seg lei på Samsungs nåværende, i følge ham selv litt kjedelige image.

Samsung er riktignok verdens største mobilprodusent, og et av de ti mest verdifulle varemerkene i verden. Men ikke nødvendigvis mest kjent for lekker design og stilfulle produkter. Aziz Firat mener, at produsenten med enkle midler kunne få et langt «coolere» og stilrent uttrykk.

Se noen av forslagene hans her:

download

 

Annonse

11

 

download (1)

 

17

 

14

 

download (2)

 

35

 

37

Hva synes du? Har Aziz truffet spikeren på hodet, og fortjener å bli headhuntet til Samsungs markedsavdeling? Eller fortjener han ti illsinte koreanere på døren?

Les mer på på hans hjemmeside

(f. 1973): Sjefredaktør L&B Home. Peter har arbeidet for Lyd & Bilde siden 2012. Han har vært aktiv som tech-journalist for tallrike medier siden 1998, blant annet som sjefredaktør for gadgetmagasinet GEAR og som journalist for magasinene PC World og Privat Computer. Peter skriver om smartmobiler og andre bærbare enheter samt om teknologisk innovasjon, inkludert 5G, elektrisk mobilitet og smarte hjem.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Tysk «nei» stopper dansk forslag om chatkontroll

Apple Intelligence på norsk

Sony overrasker med ny Xperia 10 VII

Apple rydder opp: iPhone 16 Pro utgår etter bare ett år

Tre nye klokker og propper

iPhone 17-serien er her

Oneplus skiller lag med Hasselblad

Slik ser Galaxy S26-serien ut

TCLs nye mobiltelefon tilbyr en fargerik e-bokopplevelse

Mer ekstrem sammenlegging fra Huawei

Diskret klokke spår fremtiden din

Samsung utvider Galaxy-familien med nye nettbrett og et rimelig flaggskip

Lyd & Bilde