Slik burde Samsung selge seg selv

Designer og blogger Aziz Firat er lut lei av Samsungs litt diffuse image, og har gitt den koreanske produsenten en kraftig "makeover".
forfatter

Hollandske Aziz Firat er grafisk designer og over gjennomsnittet opptatt av teknologi. Han har sett seg lei på Samsungs nåværende, i følge ham selv litt kjedelige image.

Samsung er riktignok verdens største mobilprodusent, og et av de ti mest verdifulle varemerkene i verden. Men ikke nødvendigvis mest kjent for lekker design og stilfulle produkter. Aziz Firat mener, at produsenten med enkle midler kunne få et langt «coolere» og stilrent uttrykk.

Se noen av forslagene hans her:

download

 

11

 

download (1)

 

17

 

14

 

download (2)

 

35

 

37

Hva synes du? Har Aziz truffet spikeren på hodet, og fortjener å bli headhuntet til Samsungs markedsavdeling? Eller fortjener han ti illsinte koreanere på døren?

Les mer på på hans hjemmeside

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

 

forfatter

Peter Gotschalk

(f. 1973): Strategisjef og journalist. Peter har arbeidet for Lyd & Bilde siden 2012. Han har vært aktiv som tech-journalist for tallrike medier siden 1998, blant annet som sjefredaktør for gadgetmagasinet GEAR og som journalist for magasinene PC World og Privat Computer. Peter skriver om smartmobiler og andre bærbare enheter samt om teknologisk innovasjon, inkludert 5G, elektrisk mobilitet og smarte hjem.

Aktuelle tilbud

Prisguiden.no er en kommersiell partner av lydogbilde.no. De leverer prisvarsling, produktinformasjon og oppdaterte priser.