TESTER Bil & El-kjøretøy Data Sport & Trening Gaming Mobil Smart Home Teknologi
Få full tilgang LB+ Total 1 uke - Stoppes automatisk!

Nyhet

Volvo C40 Recharge er bestillingsklar

Volvo C40 Recharge er bedre utstyrt enn XC40.

Av / 02.06.21 - 09:51
Volvo C40 Recharge er bestillingsklar

Du kan neppe sette deg inn i Volvo C40 Recharge før i fjerde kvartal 2021, men nå kan du bestille den og selv velge om du vil kjøpe eller abonnere.

C40 er basert på samme drivlinje som Volvo XC40 Recharge og Polestar 2, hvilket betyr batterikapasitet på 78 kWt, og en estimert rekkevidde på 420 km. Fartsressursene er de samme som på X40, med rivende akselerasjon til hundre, på 4,9 sekunder.

Godt utstyrt

Volvo C40 Recharge er bestillingsklar 1
Volvo C40 Recharge

F0reløpig blir Volvo C40 Recharge kun tilgjengelig med firehjulstrekk, og den er meget godt utstyrt fra start. Faktisk er det eneste du kan velge av ekstrautstyr, 20-tommers felger, sotede ruter – og hengerfeste, som trekker 1800 kilo.

Volvo C40 Recharge er bestillingsklar 2
Volvo C40 Recharge

Panoramataket i glass, Harman Kardon-anlegget, Googles Android Automotive infotainmentsystem, 360 graders parkeringskamera, mobillading, oppvarmet ratt, elektrisk førersete med minne, adaptiv cruise, varmepumpe, blindsonevarsling og mer, er alt inkudert.

Priser

Volvo C40 Recharge er bestillingsklar 3
Volvo C40 Recharge

Prisen starter på 555.000 kroner, og abonnementsprisen på 6890 kr mnd.

Annonse

Volvo inkluderer tre års service, tre års full kaskoforsikring, veihjelp, utskifting av luftfilter, bytte av dekktetningsmasse, rengjøring av sensorer på vindusruter, programvareoppdateringer, bytte av vindusviskere én gang i året, og bytte av slitte bremseskiver og klosser.  

Volvo C40 Recharge er bestillingsklar 4
Volvo C40 Recharge

 

Les også TEST: Volvo XC40 Recharge Pure Electric P8 Volvos første elbil har alt som skal til for å bli en storselger, men det er to ting man skal huske på.
(f. 1965): Ansvarlig redaktør. Lasse har jobbet for Lyd & Bilde siden 1999. Han har også skrevet om foto for magasinet Fotografi, om hi-fi i bladet Audio Video, og har erfaring som biljournalist i bladet Drive. Det hele startet i 1980 med en Garrard platespiller, en Tandberg receiver og Jamo høyttalere, Han har også lang erfaring fra hi-fi-bransjen, og skriver i dag mye om hi-fi, foto, computere, lyd, men også om bil.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Fords elbil-suksess blir enda bedre

SUV med 1000 km rekkevidde og ekstrem ladehastighet

Pump sykkelen uten å bli svett

Vi kjører Zeekr 7X med uhørt rask lading og overraskende pris!

Sykkellys innhenter bevisene automatisk

Hyundais strømlinjeformede Ioniq 6 i ny drakt

"Uknuselig" cybertruck knust på parkeringsplass

Acer Predator - med hjul

Ny teknologi tar over når GPS-signalet forsvinner

BYD lynlading: Så rask at du ikke rekker ventepølsa

Drømmen om den snakkende bilen blir virkelighet med Gemini Live

Her er VWs elektriske folkebil

Lyd & Bilde