TESTER GUIDER SERIER/FILM HØYTTALERE TV HODETELEFONER HI-FI FOTO SMARTE HJEM HJEMMEKINO DATA MOBIL GAMING

Opel Ampera-E

Ampera-E var den første rimelige bilen som kunne nærme seg Tesla på elektrisk rekkevidde. 423 kilometer får du målt etter den WLTP-metoden, noe som er mer enn nok for de aller fleste av oss. Dermed var ikke Nissan Leaf lenger det selvsagte valget for folk som ønsket elektrisk, men ikke ville betale dyre dommer for en Tesla.

Oppgraderer du til Komfortpakken, får du lydanlegg fra Bose, med sju høyttalere rundt omkring og med lyden justert etter akustikken fra kabinen til nettopp Ampera-E. Forsterkerkraften er ikke oppgitt.

Også i denne testen:

Volkswagen ID.4

Tesla Model Y

Tesla Model S

Tesla Model X

Porsche Taycan

Audi e-tron 50 / 55 Quattro

Jaguar i-Pace

Mercedes-Benz EQC

Mazda MX-30

Polestar 2

Ford Mustang Mach-E

Peugeot e-208

Skoda Enyaq iV

Volvo XC40 Recharge Pure Electric

DS 3 Crossback E-Tense

Volkswagen ID.3

Renault Zoe

Mini Cooper SE

Nissan Leaf

Lexus UX 300e

Kia e-Soul

Kia e-Niro

Tesla Model 3

Hyundai Ioniq Electric

Hyundai Kona Electric