TESTER GUIDER SERIER/FILM L&B FORUM HØYTTALERE TV HODETELEFONER HI-FI FOTO BIL & MOBILITET SMARTE HJEM HJEMMEKINO DATA MOBIL GAMING

forfatter
Publisert 29.05.20 - 06:06

Opel Ampera-E

Ampera-E var den første rimelige bilen som kunne nærme seg Tesla på elektrisk rekkevidde. 423 kilometer får du målt etter den WLTP-metoden, noe som er mer enn nok for de aller fleste av oss. Dermed var ikke Nissan Leaf lenger det selvsagte valget for folk som ønsket elektrisk, men ikke ville betale dyre dommer for en Tesla.

Oppgraderer du til Komfortpakken, får du lydanlegg fra Bose, med sju høyttalere rundt omkring og med lyden justert etter akustikken fra kabinen til nettopp Ampera-E. Forsterkerkraften er ikke oppgitt.

Også i denne testen:

Volkswagen ID.4

Tesla Model Y

Tesla Model S

Tesla Model X

Porsche Taycan

Audi e-tron 50 / 55 Quattro

Jaguar i-Pace

Mercedes-Benz EQC

Mazda MX-30

Polestar 2

Ford Mustang Mach-E

Peugeot e-208

Skoda Enyaq iV

Volvo XC40 Recharge Pure Electric

DS 3 Crossback E-Tense

Volkswagen ID.3

Renault Zoe

Mini Cooper SE

Nissan Leaf

Lexus UX 300e

Kia e-Soul

Kia e-Niro

Tesla Model 3

Hyundai Ioniq Electric

Hyundai Kona Electric

forfatter

Geir Gråbein Nordby

(f. 1978): Journalist. Gråbein har aldri hatt noen heltidsjobb før Lyd & Bilde. Her har han til gjengjeld vært nesten halvparten av sitt liv, helt siden han i 2001 sendte jobbsøknaden til feil adresse (han ville opprinnelig til et innspillingsstudio ved samme navn). Gråbeins ekspertise er hovedsakelig innenfor hi-fi, hodetelefoner og hjemmekino, men det hender han glimter til med andre kvaliteter.
Aktuelle tilbud
Prisguiden.no er en kommersiell partner av lydogbilde.no. De leverer prisvarsling, produktinformasjon og oppdaterte priser.
Følg Lyd & Bilde
Send this to a friend