Fra vår egen lille verden kan vi med stolthet konstatere at vårt magasin blir bemerket overalt i verden. Oppmerksomheten skyldes denne gangen en bitteliten annonse, som helt utradisjonelt er plassert på ryggen av Lyd & Bilde nr 3, som er ute i butikken nå. Det er LG som har valgt å gjøre oppmerksom på sin nye OLED-TV ved å annonsere på bladryggen. Fjernsynet har nemlig nøyaktig samme tykkelse som bladet: fire millimeter.
Vi kan rettferdigvis ikke ta hele æren, ettersom det er reklamebyrået M&C Saatchi i Stockholm som har fått den geniale ideen – som vi selvfølgelig var med på! Annonsen kan sees på ryggen av marsutgaven.
Vi har allerede mottatt mange links til steder rundt om i verden, hvor ideen omtales som ny og spennende. Blant annet The Verge. En av de første reaksjonene kom fra adage.com, som kaller det for “one of the most creative media placements ever”. Under kan du se deres innslag:
Les videre med LB+
Full tilgang 1 uke uten bindingstid!
Tilgang til ALT innhold i 1 UKE!
LB+ Total tilbud - Første mnd KUN 79,-
Tilgang til ALT LB+ innhold
LB+ total 12 måneder
Tilgang til ALT innhold i 12 måneder
- Tilgang til mer enn 7800 produkttester!
- Store rabatter hos våre samarbeidspartnere i LB+ Fordelsklubb
- Ukentlige nyhetsbrev med siste nytt
- L&B TechCast – en podcast av L&B
- Magsinet digitalt – ny utgave hver måned
- Deaktiver annonser
- L&B+ Video – bli med L&B redaksjonen behind the scenes, på de store tech-messene og mye mer!