TESTER Bil & El-kjøretøy Data Sport & Trening Gaming Mobil Smart Home Teknologi
Årets beste tilbud - 4 uker kun 4 kr
Kjøp

Kreativt!

Lyd & Bilde har blitt lagt merke til over hele verden for "one of the most creative media placements ever".

Av / 06.03.14 - 10:59
Kreativt!

Fra vår egen lille verden kan vi med stolthet konstatere at vårt magasin blir bemerket overalt i verden. Oppmerksomheten skyldes denne gangen en bitteliten annonse, som helt utradisjonelt er plassert på ryggen av Lyd & Bilde nr 3, som er ute i butikken nå. Det er LG som har valgt å gjøre oppmerksom på sin nye OLED-TV ved å annonsere på bladryggen. Fjernsynet har nemlig nøyaktig samme tykkelse som bladet: fire millimeter.

Vi kan rettferdigvis ikke ta hele æren, ettersom det er reklamebyrået M&C Saatchi i Stockholm som har fått den geniale ideen – som vi selvfølgelig var med på! Annonsen kan sees på ryggen av marsutgaven.

Vi har allerede mottatt mange links til steder rundt om i verden, hvor ideen omtales som ny og spennende. Blant annet The Verge. En av de første reaksjonene kom fra adage.com, som kaller det for “one of the most creative media placements ever”. Under kan du se deres innslag:

Annonse

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Les videre med LB+

Stoppes automatisk

Full tilgang 1 uke uten bindingstid!

Tilgang til ALT innhold i 1 UKE!

TILBUD

"Årets beste" tilbud - 4 uker 4,-

Tilgang til ALT LB+ innhold

Spar mest!

LB+ total 12 måneder

Tilgang til ALT innhold i 12 måneder

Kun 89 kr/uke
4 kr/md
Kun 164 kr/md
Med et LB+ får du:
  • Tilgang til mer enn 7800 produkttester!
  • Store rabatter hos våre samarbeidspartnere i LB+ Fordelsklubb
  • Ukentlige nyhetsbrev med siste nytt
  • L&B TechCast – en podcast av L&B
  • Magsinet digitalt – ny utgave hver måned
  • Deaktiver annonser
  • L&B+ Video – bli med L&B redaksjonen behind the scenes, på de store tech-messene og mye mer!

Barbie Girl saksøker Suno

Kina kaster servere i havet

Kan husholdningsroboten forbedre hverdagen?

OpenAI prøver seg på musikkskaping

Nike lager robotsneakers

Tre som er sterkere enn stål

OpenAI utfordrer Chrome med ny KI-nettleser

"Halve internett" er nede - slik rammes du av Amazon-feil

Isende favoritt i jakten på liv i verdensrommet

Har ChatGPT blitt for woke?

Derfor er det riktig med 15-årsgrense for sosiale medier

Slik endrer Google søket ditt fra i dag

Lyd & Bilde