Kreativt!

Lyd & Bilde har blitt lagt merke til over hele verden for "one of the most creative media placements ever".

Fra vår egen lille verden kan vi med stolthet konstatere at vårt magasin blir bemerket overalt i verden. Oppmerksomheten skyldes denne gangen en bitteliten annonse, som helt utradisjonelt er plassert på ryggen av Lyd & Bilde nr 3, som er ute i butikken nå. Det er LG som har valgt å gjøre oppmerksom på sin nye OLED-TV ved å annonsere på bladryggen. Fjernsynet har nemlig nøyaktig samme tykkelse som bladet: fire millimeter.

Vi kan rettferdigvis ikke ta hele æren, ettersom det er reklamebyrået M&C Saatchi i Stockholm som har fått den geniale ideen – som vi selvfølgelig var med på! Annonsen kan sees på ryggen av marsutgaven.

Vi har allerede mottatt mange links til steder rundt om i verden, hvor ideen omtales som ny og spennende. Blant annet The Verge. En av de første reaksjonene kom fra adage.com, som kaller det for “one of the most creative media placements ever”. Under kan du se deres innslag:

Les videre
Exit mobile version