Slik burde Samsung selge seg selv

Designer og blogger Aziz Firat er lut lei av Samsungs litt diffuse image, og har gitt den koreanske produsenten en kraftig "makeover".

Hollandske Aziz Firat er grafisk designer og over gjennomsnittet opptatt av teknologi. Han har sett seg lei på Samsungs nåværende, i følge ham selv litt kjedelige image.

Samsung er riktignok verdens største mobilprodusent, og et av de ti mest verdifulle varemerkene i verden. Men ikke nødvendigvis mest kjent for lekker design og stilfulle produkter. Aziz Firat mener, at produsenten med enkle midler kunne få et langt «coolere» og stilrent uttrykk.

Se noen av forslagene hans her:

 

 

 

 

 

 

 

Hva synes du? Har Aziz truffet spikeren på hodet, og fortjener å bli headhuntet til Samsungs markedsavdeling? Eller fortjener han ti illsinte koreanere på døren?

Les mer på på hans hjemmeside

Les videre
Exit mobile version