MONSTER® LANSERER SUPERSTAR™ SERIEN HELT UTEN WIFI

Budsjettvennlige HD Bluetooth høyttalere i tre størrelser med fantastisk lydkvalitet i liten innpakning.

Monster SuperStar

Oktober, 2018 – Monster, verdensledende innen premium hodetelefoner og høyttalere, introduserer SuperStar™ Series, bærbar HD Bluetooth høyttaler. Fullpakket med Monsters beste lydteknologi gir de nye, trådløse høyttalerne i kjent stil god lyd i liten forpakning.

Nye SuperStar Series inkluderer en middels størrelse 4-driver S300, de ultrakomplakte 3-driver S200 og S100. Det robuste silikonskallet er støtsikkert og egner seg godt til utendørs bruk i all slags vær. Alle modellene er vanntette (iPX7), samt at S100 og S200 flyter horisontalt og gjør den ideell for stranden, bassenget, surfing, padling eller i dusjen.

Best-in-Class Bluetooth Stereo Lyd
Alle modellene har innebygd mikrofon med høyttaler for krystallklar lyd og egner seg godt til telefonkonferanser. SuperStar høyttaler tilbyr klar, dynamisk bass og et lydbilde man bare kan forvente av en mye større høyttaler. SuperStar S300 og S200 kan også kobles sammen to og to.

MonsterTalk™ Voice Control med Speak Music’s Melody App
SuperStar Series MonsterTalk™ har talekontroll med Speaker-Music’s AI musikkassistent, Melody, tilgjengelig i AppStore. Med Melody kan man bokstavelig talt fortelle SuperStar høyttaleren hva den skal spille. Be om en spesiell sang, artist, sjanger, spilleliste eller mye mer. Man kan også be høyttaleren bruke iHeartRadio, Spotify Premium, Tidal (inkludert Tidal HiFi), NPR og iTunes.

Monster V-formede kabinett for ultimat lydbilde
Den fantastiske, rike lyden med klar, dyp bass kommer fra Monsters innovative design og teknologi med V-formet kabinett, med drivere på begge sider som gir like god lyd uavhengig av hvordan høyttaleren plasseres. Dette skaper et direkte og reflektert lydbilde for å skape opplevelsen Monster kaller V-Sound™. For ekstra bass, tilbyr S300 dual bass radiators, mens S200 og S100 har single bass radiator.

Om Monster
I nesten 40 år har Monster® vært en katalysator for innovasjon og store ideer med Head Monster Noel Lee som utviklet Moster Cable, da han oppdaget at kablene i hi-fi systemer påvirket lyden. Monster® har utviklet lydbildet i hodetelefonenene Beats®, og har siden blitt verdensledende produsent av hodetelefoner i høy kvalitet – alle med Pure Monster Sound™ teknologi. I dag tilbyr selskapet avanserte løsninger for profesjonelle musikere, hjemmeunderholdning, data, mobil og gaming, samt AC Power og andre produkter. Monster® fortsetter å lede an i markedet med over 500 patenter og 100 patentsøknader over hele verden og med mer enn 5 000 produkter tilgjengelig i over 160 land. Først og fremst gjør Monster® det de gjør fordi musikk spiller en rolle.

Apple AirPods får stemmestyring

AirPods får trådløs lading og hei Siri

Panasonic Lumix S 24-105mm F4 Macro OIS

Super allround-zoom

Panasonics første fullformat, standardzoom lever opp til ­forventningene.

Billions, sesong 4

Lunken finansakrobatikk

I 4. sesong av Billions begynner slitasjen og idétørken å bli vel fremtredende.