annonse

Arlo Security Light ønsker deg velkommen hjem og beskytter mot ubudne gjester

Bevegelsesstyrt, vind- og vær-resistent LED-belysning som sammen med Arlos overvåkningskameraer, gir en komplett og trådløs utendørs sikkerhetsløsning.

Oslo, Norge – Den prisvinnende markedslederen innenfor tilkoblede smarthjem-produkter, Arlo, introduserer nå det nye Security Light System på det nordiske markedet.

Den trådløse LED-lampen med sensorer, registrerer bevegelser i hagen eller innkjørselen, og lyser opp når det er behov for det. Lampen er 100% trådløs, tåler vind og vær, og passer naturligvis inn i porteføljen av Arlos øvrige Smart Home Security-produkter.

Arlo Security Light-systemet er designet for å lyse opp i mørket, om enten det er snakk om ditt private hjem eller din arbeidsplass, og sender deg varsler via Arlo-appen på mobilen, så snart det registreres bevegelse. Arlo Security Light er tilgjengelig nå, og fås i pakker med én, to eller tre trådløse lamper.

Når bevegelse registreres og de smarte LED-lampene tenner, starter brukerens Arlo Smart Home HD-kameraer samtidig å gjøre opptak. Via de enkle menyene i Arlo-appen kan du selv bestemme om flere lamper skal tennes samtidig. Arlo-appen lar deg også styre systemet uansett hvor du befinner deg, og sender varsler via e-post eller sms så snart lysene tennes. Systemet kan naturligvis også stemmestyres med enkle kommandoer via Amazon Alexa, hvis du har den spesielle Arlo Skill installert.

«Tiden med utendørs belysning som krever kablet forbindelse er forbi. Vårt helt nye system er sofistikert og likevel enkelt å bruke. Det fungerer fullt ut med det eksisterende økosystemet av Arlo-produkter, og gir brukeren fullautomatisk utendørs overvåkning», sier Rickard Stenius, Country Manager for Arlo i Norden.

Han fortsetter: «Et fullt trådløst system betyr at bruken av Arlo Security Light ikke er begrenset av kabler eller strømkilder. Integrasjonen med Arlo-appen på mobilen gir øyeblikkelige advarsler, kombinert med fullautomatisering og fjernstyring. Vi tar sikkerhet svært alvorlig, og området rundt hjemmet er intet unntak».

Arlo Security Light gir brukere mulighet for å lyse opp og beskytte områder rundt deres hjem – for eksempel inngangspartier, lange innkjørsler, hagen, terrasser eller andre områder på eiendommen, som kan skjule noe i mørket. Følsomheten på bevegelsessensorene kan justeres individuelt til den enkelte brukers behov.

Arlo Security Light kan installeres hvor som helst og uten profesjonell hjelp, takket være integrert batteri og lang trådløs rekkevidde til basestasjonen. Den leveres med oppladbare batterier og monteringssett. Solpaneler selges separat og gir uavbrutt beskyttelse uten behov for batteriskifte.

Som et ekstra lag av beskyttelse, kan Arlo Security Light konfigureres til å endre fargen på lyset, vekselvis tenne og slukke, endre bredden på lysstrålen og mer til. Via dette kan man ved bevegelsedeteksjon velge at lampen skal lyse rødt, eller blinke i et predefinert mønster – på én eller flere lamper samtidig. Dette for å skape ekstra oppmerksomhet ved plutselig aktivitet.

Arlo Security Light System

Pris og tilgjengelighet

Arlo Security Light-systemet er tilgjengelig nå til følgende veiledende priser:

• Arlo Security Light System med én Wire-Free Smart Light (ALS1101100PES) – 1 790 kr. inkl. mva.
  • Arlo Security Light System med to Wire-Free Smart Lights (ALS1102100PES) – 2 990 kr. inkl. mva.
  • Arlo Security Light System med tre Wire-Free Smart Lights (ALS1103100PES) – 4 190 kr. inkl. mva.

Har du noe å tilføye?

Velkommen til Lyd & Bildes diskusjonsforum. Vi vil gjerne vite hva du mener. Hold deg til temaet og vær saklig, så slipper vi å slette eller moderere innlegg. Andre spørsmål eller synspunkter rettes til redaksjon@lydogbilde.no. [Heateor-SC]

Alltid oppdatert!

Full tilgang til Lyd & Bilde digitalt i en måned